سوالات پر تکرار پیش از خرید

فهرست مطالب
همه ی عناوین
پرینت

سوالات پر تکرار پیش از خرید

سوالات پر تکرار

آیا می‌توان برند کسب‌وکار خودم را روی سیستم داشته باشم؟

بله، در تمامی پلتفرم ها و وب اپلیکیشن ، به‌طور کامل با نام، لوگو، رنگ و پیام‌های برند شما شخصی‌سازی می‌شود و شخصی سازی برند شما تمام و کمال انجام خواهد شد.

چه خدماتی را می‌توان با مدیریت هوشمند مشتریان انجام داد؟

رزرو نوبت، فروش محصول و دوره، ارسال پیامک یادآوری، فاکتوردهی، CRM، مدیریت پرسنل، ارسال پیامک و ایمیل، ارتباط خودکار با مشتری و اتصال به درگاه پرداخت.

پلن اقساطی دارید؟

بله، در پرداخت های اقساطی قیمت ها بدون تخفیف در نظر گرفته می شه و بسته به پلان انتخابی شما ، می تونید در 4 قسط پرداختتون رو انجام بدید.

وب اپلیکیشن به من سایت می ده؟

هم آره و هم نه ، وب اپلیکیشن به شما سیستم مالتی پلتفرمی ارائه می ده که کمک می کنه توی تمامی پلتفرم ها مثل اندروید یا IOS رفتاری مثل یک برنامه به کاربران ارائه بدید.

مشتریان من ممکنه با تکنولوژی راحت نباشن…

تلگرام و بله ابزارهایی هستند که اکثر مردم بلدند استفاده کنند. نیازی به نصب یا آموزش خاص نیست. این موضوع باعث می شه شما نیازی به آموزش فرآیندها به مشتریان هم نداشته باشید.

سینتاروس به چه روش های پرداختی مجهز هست؟

کارت‌به‌کارت، درگاه‌های زرین‌پال، نکست‌پی، پرداخت اقساطی، درگاه ارز دیجیتال، پرداخت در محل و کیف پول داخلی برای مشتریان شما در دسترس خواهند بود.

سایت بر روی بسته ها به چه حالتی به من تحویل داده می شه؟

سایتی تحویلی در بسته ها با توجه به سیستم شما شامل یک لندینگ پیج با هویت برند شما خواهد بود، این سایت برای رزرواسیون هست و دارای صفخات تماس با ما ، درباره ما هستش. اگر به سایت تخصصی تری نیاز دارید باید به صورت مجزا سفارش بدید

ربات روی چه پیام‌رسان‌هایی کار می‌کند؟

تلگرام، بله، روبیکا،نسحه ی وب اپلیکیشن گروه پویان امینی و حتی واتساپ و اینستاگرام (در پلن‌های حرفه‌ای و بالاتر).

ربات با هوش مصنوعی هم کار می‌کند؟

بله، در پلن‌های حرفه‌ای به بالا، چت‌بات هوشمند قابل فعال سازی است و با زبان طبیعی پاسخ می‌دهد. شما می تونید بعد از 2 ماه از راه اندازی سیستم ، بسته ی چت بات هوشمند رو درخواست بدید تا برای شما راه اندازی بشه.

اگر مشکلی پیش بیاد چه کار کنم؟

ما پشتیبانی دائمی ۲۴/۷ داریم. هم از داخل پنل و هم از طریق واتساپ، تلفن و ایمیل در دسترس هستیم. سریع ترین روش دریافت پشتیبانی بخش پویان ساپورت گروهمون هست که با ارسال تیکت در سریع ترین حالت ممکن پشتیبانی ارائه می شه.

اگر بخوام نوبت‌ها توی تقویم گوگل من ثبت بشن چی؟

در همه پلن‌ها امکان اتصال به تقویم گوگل وجود دارد.این امکان هم برای مدیران و ارائه دهندگان سرویس ها در دسترس هست و هم در اختیار مشتریان قرار دارد.

اگر اینترنت ملی بشه سیتم از کار می افته؟

خیر، این سیستم در تمامی شرایط اینترنتی و حتی اینترانت پایدار هست. حتی اگر مشتری خارج از کشور باشه و در تلگرام پیام بده شما می تونید از دیگر پلتفرم ها بهشون پاسخ بدید.

اطلاعات مشتریان من کجا ذخیره می‌شود؟

اطلاعات روی سرورهای امن و پشتیبان‌گیری روزانه ذخیره می‌شوند و دسترسی‌ها محدود و کنترل‌شده است. در نظر داشته باشید بک آپ داده های شما برروی سرورهای تلگرام هست که در صورتی که از اکانت درست استفاده کنید ، هیچوقت دیتاهاتون رو از دست نمی دید.

آیا گزارش مالی و فروش هم داره؟

بله، در پلن‌های پیشرفته گزارش‌های فروش، عملکرد بازاریاب، محاسبه کمیسیون و فاکتورهای صادرشده در دسترس هستند.

آیا کارکنان من می‌توانند از این ربات استفاده کنند؟

بله، در پلن‌های حرفه‌ای و بالاتر می‌توان دسترسی اختصاصی برای منشی، دستیار، مدیر مالی و بازاریاب تعریف کرد.این باعث می شه امنیت دیتای شما هم حفظ بشه و همه به همه چیز دسترسی نداشته باشن.

آیا مشتری تأییدیه رزرو دریافت می‌کند؟

بله، به‌صورت پیامک، PDF، ایمیل یا پیام‌رسان (بسته به پلن انتخابی).شما می تونید با تنظیم فایل صوتی ، بعد از رزو و بدون دخالت انسان تماسی با کاربر داشته باشید و تاییدیه رزرو رو اعلام کنید.

آیا سینتاروس فقط برای کسب‌وکارهای بزرگه؟

خیر، حتی اگر هفته‌ای چند نوبت هم دارید، داشتن یک سیستم دقیق باعث نظم، صرفه‌جویی در زمان و رضایت مشتری می‌شود. این سیستم به شما سرویسی معادل 3 نیروی کاری رو ارائه می ده و این یعنی مدیریت هزینه های شما و افزایش درآمد.

آیا امکان خروجی گرفتن از اطلاعات هست؟

بله، تمامی اطلاعات رزرو، پرداخت‌ها و گزارش‌ها قابل دانلود به‌صورت فایل Excel یا PDF هستند. در کنارش شما این امکان رو دارید تا آی دی خاصی رو تعریف کنید و تمامی بک آپ ها مستقیم برای اون آی دی و بلافاصله ارسال بشه.